קרואסונים עם פרג

מה אני יכולה להגיד לכם על הקרואסונים עם פרג מבלי ייתפס כפרסומת? תנסו ותשתכנעו לבד :) מבלי להתייחס לטעם המיוחד של הפרג, מולכם ניצב מתכון לקרואסון, שניתן להכין אותו מהר, ללא עבודה מיותרת ומבלי להמתין דקות  ארוכות בין השלבים. 
תמלאו את הבצק על פי בחירתכם ואנשים ינשקו אותכם עבור קרואסונים טעימים ביותר.

מרכיבים
לבצק:
500 גרם קמח
13 גרם שמרים
280 מיל' חלב
מעט מלח
90 גרם סוכר
1 חלמון
100 גרם חמאה
40 גרם קמח
למילוי:
150 גרם פרג
100 גרם סוכר
2 תפוחים מגוררים
50 גרם חמאה
100 מיל' חלב
קליפת לימון
מעט תמצית וניל

מערבבים את הקמח עם המלח. ממיסים את השמרים היבשים ואת הסוכר בחלב חם ומוזגים על הקמח. מוסיפים גם את הביצה ולשים. נותנים לבצק לפתוח. 
בינתיים מערבבים את החמאה עם הקמח. מרדדים את הבצק בצורת עיגול על שולחן משומן ומורחים עליו חצי מכמות התערובת של קמח וחמאה.
חותכים את הבצק ל-8 משולשים לכיוון המרכז העיגול, אך מבלי להגיע עם החתך אליו (לא נחתוך את החלק הפנימי). מקפלים את משולשי הבצק כלפי המרכז, ושמים את הקצוות אחד על השני. נקבל כדור בצק.

מרדידים את הכדור בעזרת המערוך, שוב לצורת עיגול. מורחים בתערובת קמח וחמאה שנשארה וחוזרים על הפעולות הקודמות של חיתוך משולשים וקיפולם. נותנים לבצק לנושם מספר דקות על השולחן.

את מרכיבים המלית שמים ביחד בסיר על האש ומבשלים עד שלא נותר נוזל בכלל. מצננים. מרדידים את הבצק בצורה של עיגול, וחותכים שוב את המשולשים, הפעם עד הסוף. מניחים מלית בבסיס המשולשים ומגלגלים. מורחים בחלמון ואופים 30 דקות בתנור מחומם מראש ב-180 מעלות. נותנים לקרואסונים להתקרר, אם יש לכם סבלנות :)
נהנים  מקרואסוני הפרג לצד כוס חלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

@templatesyard