עוגת קינדר - לטה

מכיוון שחלק מהמבקרים המגיעים לבלוג שלי מחפשים עוגת קינדר פינגויין, החלטתי לתת להם "פרס" על הבחירה ולהעניק להם עוד מתכון לעוגה טעימה. והפעם, קינדר פטה על לטה, ביתית כמובן, עוגה שבטוח תרשים גם את הילדים וגם את "אוהבי" הממתקים.
מרכיבים
120 גר' חמאה רכה
120 גר' חלבונים (נכנסו 4 חלבונים)
120 גר' אבקת סוכר
120 גר' קמח
4 כפות קקאו מתוק (לי היה רק קקאו מריר...ובנוסף השקית נקרעה הישר מעל השולחן והקקאו נפל לקערה עם החלבונים ובקערה עם החמאה)
1 כף שטוחה אבקת אפייה
לקרם:
גרסה 1:
255 גר' חלב ממותק מרוכז
165 גר' חמאה רכה
גרסה 2 (בה השתמשתי):
350 גר' שמנת לקצפת
3 כפות גדושות דבש
לקישוט:
100 גר' שוקולד חלב
2 כפות חלב

גודל תבנית: 22X34

מקציפים טוב מאד את הסוכר עם החלב.
מוסיפים את החלבונים המוקצפים ומערבבים בזהירות. מוסיפים את הקמח שעורב קודם לכן עם אבקת האפייה וקקאו. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
אופים בדיוק 4 דקות בתנור מחומם מראש ל-200 מעלות. בהתחלה צבע העוגה מתכהה והופך למבריק, ואחרי 4 דקות לצבע דהוי - אז העוגה מוכנה. מוציאים בזהירות מכיוון שהיא נשברת בקלות.
לקרם: מקציפים טוב את השמנת המתוקה, מוסיפים את הדבש ומקציפים עוד 4-5 דק' עד שהקצפת חזקה מאד.
על העלה שהתקרר - שממנה מפרידים את הנייר האפייה - שמים את כל הקרם.
מוסיפים בזהירות את העלה השני ולאט, בעזרת מערוך, מנסים לפזר בצורה אחידה את הקרם. אני הצלחתי לשבור את העלה :) לא נורא, לאחר ששמים את הציפוי לא מבחינים :)
ממיסים בבאין מרי את השוקולד חלב ומורחים על העוגה. משאירים במקרר לפחות 3 שעות לפני שחותכים אותה. זהו זה...צבע העוגה שלי יצאה כהה יותר, הרי השתמשתי בקקאו מריר.
מקור השראה: לאורה אדמקה.

2 תגובות:

  1. איזה מתכון שווה
    העוגות נראות נפלאות!!!

    הגעתי דרך תגובה שמישהו הפנה אותי אלייך לבלוג והתאהבתי!

    מקסים
    אאמץ באהבה :}

    השבמחק
  2. תודה על המילים היפות, ואולי אני צריכה להודות גם למי שהפנה אותך אלי. אני שמחה שאהבת את העוגה, ואני מקווה שתאהבי באותה מידה גם כשתנסי אותה.

    השבמחק

@templatesyard